دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی آتا با مجوز رسمی به شماره 1352 آماده ارائه خدمات ترجمه مدارک و اسناد رسمی و همچنین اخذ تاییدیه های قانونی از نهاد ها و ارگان های دولتی از جمله وزارت امور خارجه، قوه قضاییه و سفارت ترکیه در ایران است.
مزیت های کار با دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی آتا
ترجمه فوری اسناد و مدارک ظرف دو روز کاری
برخورداری از مترجم مسئول ترکی استانبولی اختصاصی و مستقر در دفتر دارالترجمه
معتمد سفارتخانه ها، ارگانهای دولتی و خصوصی
بهره مندی از تیم متشکل از بهترین مترجمان ایران
ارائه مشاوره در زمینه ترجمه اسناد و مدارک و پاسخگویی به سوالات متقاضیان
پذیرش و ترجمه رسمی مدارک به ترکی استانبولی در تمامی ایام هفته
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
اسناد و مدارک متقاضیان در دارالترجمه رسمی آتا، پس از ترجمه در کوتاه ترین زمان ممکن، وارد فرآیند اخذ تائیدات دادگستری، وزارت خارجه و سفارت می شود. در صورت درخواست متقاضیان محترم جهت تسریع در روند اخذ تائیدات، دفتر ترجمه آتا شرایط لازم برای اخذ تائیدات در کوتاهترین زمان ممکن را فراهم خواهد آورد.
سفارت ترکیه در تهران برای تایید مدارک و اسناد، نیاز به مهر تایید وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه دارد. درصورت درخواست متقاضیان محترم، اخذ تائیدات سفارت ترکیه برای اسناد و مدارک ترجمه شده، توسط دفتر ترجمه آتا صورت می پذیرد.
فرآیند ترجمه رسمی به ترکی استانبولی
در گام اول متقاضیان ترجمه رسمی به ترکی استانبولی می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری اسکن مدارک خود را به آدرس ایمیل و یا پیامرسان دارالترجمه اراسل نمایند.
به محض پذیرش و دریافت اسکن، مدارک سریعا توسط تیم مجرب مترجمان رسمی دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی ترجمه می شود.
در مرحله بعدی جهت اخذ تائیدات وزارت دادگستری، وزارت امور خارجه و سفارت ترکیه لازم است متقاضیان ترجمه اصل مدارک خود را به صورت حضوری و یا اراسل از طریق پیک و یا پست، در اختیار دارالترجمه قرار دهند.
مدارک پس از ترجکمه و اخذ تائیدات لازم به متقاضیان محترم ارسال می گردد.
آدرس دارالترجمه آتا
تهران، خیابان ولیعصر، پایین تر از چهارراه پارک وی، روبروی مسجد بلال، جنب داروخانه دلتا، پلاک 2771، واحد1، کد پستی: 1966783113
تلفن های تماس: 09126281193 – 09037375440 – 02126231589 – 02122046103
آدرس ایمیل دارالترجمه آتا: